Passion & Success Poster - Gratis

Nu har jag landat i Sverige igen och njutit av den sista riktiga semesterdagen idag. Lika gott som det är att vara på resandefot, lika skönt är det när man väl kommer hem. Jag räknade ut att jag inte har bott i vår "nya" lägenhet många nätter och ja, vi har inte helt fått ordning än. Nu satt jag och tittade på lite poster och bilder som jag vill rama in. Då sprang jag på den här postern som jag tänkte jag kunde dela med mig av. Lite gullig tycker jag och helt gratis att ladda ner. Så ladda ner, skriv ut och rama in! ...om den faller dig i smak vill säga!
Foto: Illustration från Mom & Wife

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Gullig poster!

2011-08-12 @ 22:01:39
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Hemmakatten

Bra tips som vanligt från dig :-) sommaren går alldeles för fort men den har varit väldigt härlig med fint väder, roliga aktiviteter och socialt umgänge. Och en hel del got mat!

2011-08-13 @ 00:49:04
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin