Smart vinyl

Den här vinylen var faktiskt ny för mig men oj, så smart den var tyckte jag. Du köper själv ett paket innehållande:

A = 6 st B = 3 st C = 3 st D = 4 st E = 9 st F = 3 st G = 3 st H = 4 st I = 9 st J = 4 st K = 3 st L = 4 st M = 4 st N = 6 st O = 8 st

P = 3 st Q = 2 st R = 3 st S = 9 st T = 5 st U = 5 st V = 3 st W = 2 st
Sedan är det bara att skapa sina egna ord på väggen efter eget behag. Vynilklistermärkena är tunna vilket gör att de mer liknar färg på väggen. Vynil fäster på alla slags släta ytor, skadar inte underlaget och lämnar inte några klisterrester efter sej. Det går inte att ta ner och montera upp Vynil igen, men klistrar man fel medan man håller på kan man klistra om den direkt. Bokstäverna mäter ca 6x4,5 cm/st. Påsen innehåller 2 ark med detta alfabet. Du kan beställa dom här hos Bygghemma som också levererar dom fraktfritt (hittar dom under Färg/Tapeter och sedan Vynil)


Foto: Eget kollage med bild från Bygghemma


Kommentarer
Postat av: dahlarna

Wow vilken bra idé! Får gå in på Bygghemma & kolla mer!! :-). Tack för fina ord på min blogg! :-)

KRAMISAR!!

2008-07-02 @ 21:07:55
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Mia

Kanske vore en idé..Jag skulle annars gärna ha lite poesi på kylen i höst.



Kram Mia

2008-07-03 @ 16:31:44
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Susihus

Skojsigt! Ha en härlig helg. Kram

2008-07-04 @ 15:04:05
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin