Prickiga glas

Jag har gått in i en prickig period. Eller.. jag kanske alltid har varit i en prickig period (= alltid tyckt om prickigt). Jag har prickiga kjolar, prickiga linnen... jag har faktiskt till och med några prickiga skor... (tror nu inte att jag alltid går runt i prickigt för det gör jag inte). Men.. ja, jag gillar helt enkelt prickigt. Det måste komma från mamma som är prick-tokig (hon sydde faktiskt en prickig overall till mig när jag var 6 år... med matchande mössa... jag såg ut som en prickig falukorv.... röd med vita prickar.... saynomore.. hahha). Ja.. det var ju faktiskt inte det jag skulle skriva om.. tihi.. Det jag egentligen skulle komma till var att jag sprang på ett par prickiga glas idag och blev helt såld.  Dom bara ropade på mig där jag stod så jag var tvungen att köpa dom! Perfekt till drinkar.. eller jag ser dom faktiskt även som en jätte fräck touch i dukningen!


Foto: Designtjejen

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Åhh hej gumman!! =) Kul att du har lite tillgång till Internet! Vilka söta glas, jag förstår verkligen att du köpte dem! De randiga vara också snygga! Haha nu tror jag att du går runt med prickigt från topp till tå hela dagarna ;) Jag har knappt nå prickiga saker, även om jag tycker det är snyggt. Med mig är det bara bra, även om jag knappt kom upp ur sängen imorse. Oj så trött jag var! Men upp kom jag i alla fall till slut. Nej jag förstår att du inte vill sitta inne när det är så underbart väder! Det känns trist att jobba nu, jag vill ju vara ute och njuta av solen och värmen! Ha det riktigt underbart nu tjejen och njut riktigt mycket av din semester!! Stora kramar från mig!!

2008-07-29 @ 07:30:30
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tyckte glasen var supersnygga...skulle oxå köpt dem påett ögonblick om jag sett dem

Ha en bra dag och njut av ngt gott i dina vackra glas

Kram jenny

2008-07-29 @ 09:22:32
URL: http://jennyjensen82.blogspot.com
Postat av: Linda P

Nämen oj, vi är på väg till Öland i veckan. Jag håller utkik efter något prickigt!!! Om du ser en prickigt pyntad Pärla (husvagnen) så är det vi :) Kram

2008-07-29 @ 10:17:37
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin