Sommriga cupcakes

Vad passar inte bättre än en sommrig cupcakes en härlig sommardag? Det behöver faktiskt inte heller vara så komplicerat. Se bara på dom här som kommer från Martha Stewart.
Om du inte vill "krångla" till det med dekorationen - så varför inte bara göra det enkelt? Lägga en liten glasskula på toppen, eller vispa bara lite grädde och stick ett litet paraply i kakan, eller gör som nedan strö på lite rostat kokosnöt. För att piffa till det lite så servera cupcaksen istället med en liten fin, sommrig servett .
Jag har tidigare tipsat om ett bra cupcakes recept - det kan du hitta här. Cupcaksen går även jätte bra att frysa. Jag brukar göra det och sedan ta upp dom efter behov. Då är man alltid redo för besök!


Foto: Martha Stewart

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Jag har ju inte testat att göra cupcakes än, så jag måste nog ta och göra det snart! För det verkar ju inte svårt. Och så är det bra att man kan frysa in dem och ta fram när det kommer gäster. Har skrivit ut ditt recept, så jag har ju egentligen inget att skylla på nu. Kanske får ta tag i det. Kram

2008-08-04 @ 09:07:11
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Autoscopy

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2010-09-20 @ 13:33:53
URL: http://autoscopy.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin